engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

sentimental

Kategori: Allmänt

flyttade ut från dormsen i onsdags och in på sterling, lägenheten där jag kommer bo nästa år med filippa (nykomling också ju) och linn, hero och stinne som bott här 1 år redan. jag har enjoyat  de här sista dagarna så himla mycket så det är inte sant. vi har varit väldigt effektiva med soltimmarna, stekt vid poolen i onsdags samt beachen i torsdags då vi gick emot normen, sket i alla runtikring oss, och solade topless, bra grejjer, underbart att bada i vågorna och inte behöva oroa sig för att bikiniöverdelen ramlar av :) torsdag kväll blev det även pannkaksmiddag här, mums så gott. Igår spenderade jag hela dagen med Elina(en forna sterling resident som e här  nu). Vi var ute och sprang på morgonen, spelade även tennis med hero, sen kom vi hem och åt frukost och åkte sen till stranden och stekte hela dagen, lagom popcorniga efter några timmar. Sen drog vi hem, duschade och fixade oss och åkte sen till outlet mallet och gjorde några kap! sen köpte vi mat och åkte hem till Val och hade bbq cook out med dom på deras uppfart, vi satt i campingstolar medan vi grillade och vi åt även ute där, efter det satt vi bara och pratade och mös med musik i högtalarna, så himla mysig kväll, bästa när vädret tillåter sådana kvällar. 
 
Nu sitter vi och dricker kaffe och kollar lite new girl, snart gym och sen downtown för lite sista shoppingärenden, sen förmodligen lite pool också innan det är dags för mig att bege mig till Ft. Lauderdale för hemgång till svedala, gud jag är typ lite nervös! hoppas allt går bra iallafall. och on that note måste jag bara säga att jag llängtar megasuperduper mycket till att bo här nästa år. KÄRLEK TILL ER.
 
farewelllll americat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: