engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

graduation

Kategori: Allmänt

igår var det graduation!!!! vilket betyder SOMMARLOV!! det var en sjukt nice dag, så glad för alla som graduatar, sjukt häftigt alltså :DD 
kvällen igår var fantastiskt bra, vi började hos sterling med förfest, det hade massa tårta och skit kvar sen middagen också så tjockade bra mycket. sen kom partybussen och plocka upp oss för att åka till Bradleys, där alla andra från skolan var. det är så jävla mycket roligare när alla man känner är där och vart man än kollade så var  det northwood personer :D så jäävla bra kväll verkligen, vill uppleva igen och igen och igen!! avslutades med val och mcdonalds drive thruu för lite mer svull. nu får de va bra med skit för ett tag haha. 
hela dagen idag har spenderats vid poolen helt deckade hela bunten, struggles bigtime, men vad gör man inte för att jobba på brännan sista dagarna nu!!
jag försöker få ordning på min packning nu, vad jag ska lämna här över sommaren och vad jag ska ta hem, måste flytta över de jag ska lämna här till sterling också. asså det är never ending story jag fattar inte hur jag lyckats samla på mig så mycket saker????? förjävligt. men men hoppas att allt går vägen ändå, skönt att hero kommer och plockar upp allt med bilen iallafall!! lite sentimental att dormtiden är över nu... ändå nice att sova i större säng framöver, OCH ännu mer nice att bo med skönaste människorna :DDDD 
 
nu ska jag fortsätta packningen wohoo, puss sverigekompisar ses snart 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: