engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

catch up blogg

Kategori: Allmänt

Det har ju varit sunfest downtown från onsdag-söndag (en konsert med massa olika artister osv) och jag missade allt, jag hade inte biljetter.. men men jag får gå nästa år istället, no stresssss. Iallafall i söndags typ vid 9.30 på kvällen bestämde vi att vi skulle till kabuki, sushiställe, jag erin caroline och lauren, vi ba hm kommer de va mycket bilar tror vi pga sunfest? nah.... jotack där fick vi i oss, det var heeeeeeeeeelt jävla sjukt, när vi väl kom downtown stog det helt jävla stilla och vi kunde liksom inte vända nånstans eller så och jag var fett trött och med mitt tålamod är de ingen bra kombination, däremot var det väldigt roligt att titta på alla fulla människor som omringade alla bilar haha... tillslut bestämde vi oss för att parkera på nån random parkering för att sen gå till kabuki, och när vi kom dit var det jättefullt där dessutom men de hade ett jättelitet barnbord ledigt som de frågade om vi ville sitta vid haha så vi satt vid det och åt vår ssushi kl 11 på kvällen. påvägen tillbaks bestämde vi oss för att köpa alkohol och hängde sen i erins rum, hon jag och caroline, vi gjorde ett attempt att plugga ett tag för vi hade finals måndag morgon men det varade inte så länge utan togs snabbt över med endast dricka och musik, vi körde även truth or dare haha väldigt spännande... blev rättså sent hmm gick tillbaka typ halv 6 och skulle upp måndag morgon för final i matte.. jippi! det var det värt iallafall.. det är kvällar som sånna som är så jävla nice och det gör faktiskt detta collegeliv lite mer roligt måste jag medge :) så convenient när man bor bland alla kompisarna på campus liksom, så lätt o göra sånt då. kommer sakna att bo på campus liiiiiite,på grund av det!  fast det ska också bli väldigtväldigt kul nice spännande att flytta av :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: