engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

tiden flyger förbi

Kategori: Allmänt

ännu en skolvecka är över.. vilket betyder att det bara är typ 5 veckor kvar i skolan, alltså drygt en månad bara och hur galet är inte det... det betyder ju också att jag snart är hemma i sverige..där jag ska vara i typ 3 månader, herregud.. jag gillar att inte att tänka sådär mycket på tiden och blicka sådär långt framåt för då känns de som tiden går ännu fortare, jag vill bara njuta av varenda dag istället för jag är så nöjd med livet för tillfället. 
Har inte vart så stressigt med plugg den här veckan, sånt gillar vi!! och i tisdags var vi många från laget och massa andra från skolan ute också, vi gick till renegades, gångavstånd från skolan så det är väldigt convenient! countryklubb ju så musiken är lite halvoklar sådär men det var faktiskt jävlligt kul i tisdas, annan bra musik spelades också och vi dansade bra mycket :D inte lika roligt att ha 8-klass morggonen efter dock fy vad känsligt.. 
Till helgen drar rätt många till miami för Ultra och annat skoj.. skulle vart sjukt fett, men väldigt dyrt.. Ska nog  åka nästa år iallafall för att gå på nåt av alla poolparttyn och gå ut på klubbarna på kvällen etc, är rätt pank nu också så måste spara litttee :) får bli utgång och pool häri wpb istället, funkar det med!! 
 
Har förövrigt 2 avsnitt Glee kvar, sen har jag sett klart alla 4 säsonger, gick ändå rätt fort tycker jag!!! kändes som att jag hade noll tid till netflix i höstas men nu har jag ändå hunnit se mycket by the looks of it hähä. 
 
CIAOO

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Tyvärr spinner livet fortare och fortare ju äldre man blir (hjäääälp)
    Vill bara tacka med tusen pussar och kramar för vykortet, speciellt Alice blev överlycklig, hon läste nästan allt själv...lillhjärtat....

    See ya soon honey....

    Svar: Ingen fara alls!! åhhh sötnöten vad bra att hon blev glad.. ÅH vad duktig hon är :) :) JAA snart ses vi!!
    Johanna Engberg

    2014-03-31 | 20:51:05

Kommentera inlägget här: