engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

ladiesnight

Kategori: Allmänt

har inte bloggat på typ hela veckan inser jag! vad har hänt hmmmmm bra fråga!! min businesslaw i torsdags eftermiddag var inställd så fick helg redan kl 11 på torsdag, var jävligt fett faktiskt :) vi spelade stort spel på träningen, sjukt jobbigt med de längre löpningarna måste jag erkänna...blir helt annorlunda alltså haha!!
Sen i torsdagskväll var vi hos fluffyyhouse, hanna maria bolt, och förfestade, spelade massa kul lekar igen och sen åkte vi taxi till hokkah där vi kom in gratis och fick ett glas så det var gratis dricka hela kvällen, vet inte om det var så behövligt men jajja jag tappade bort glaset efter ett tag ändå så det var lugnt. Var en sjukt lyckad utekväll, grym musik o stort gäng ute så man kunde dansa loss :DD avslutades fint med en fet pizzaslice också, dör så gott.. träning fredag kl 10 var inte lika mycket succè, men det gick bra faktiskt vi skötte oss bra! sen efter träningen kom emy hit!!!! min lilla tyresöfavorit. så glad att hon hade möjlighet att stanna i wpb över natten :D jättemycket o catcha up och vi åt middag tillsammans o jag visade henne runt här osv och så avslutade vi kvällen med netflix wiee. idag har vi solat typ hela dagen- rätt stekta är vi men det känns skönt för vi har inte solat på länge..
 
Nu väntar vi in alla brudar på laget som vi har bjudit in till vårt dorm, så de blir tjejkväll här först och sen utgång, superskojjjj :) vi har försökt städa så gott de går och så har vi snott lite glas från caf så folk kan ha sin dricka i något hähää, möbler har vi inte riktigt heller men var har iallafall stolarna från vårt studyroom och en fotölj o den slitna soffan, jajjaa folk är inte så tjinkiga! sen hoppas jag på rooftop för har inte vart där sen i december!
puss och kram på er  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: