engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

ibland så

Kategori: Allmänt

Jag älskar sådana dagar när man är jätteproduktiv och får så himla mycket prylar ur vägen, igår var en sådan dag för mig. Jag registrerade för klasser nästa termin, alltid lite halvspännande sådär även fast de betyder meromeromer plugg men alltid kul med lite nytt. Sen fick jag allt mitt pappersarbete klart så jag får officiellt jobba på skolan nu och börja föra in alla mina timmar i systemet så jag kan få betalt för det. Sen så fick jag en hel del plugg ur vägen också, wiee.. hann även med en nap sjukt skönt!! för senare gick jag över till 1208 ett tag och det slutade med att att massa folk kom över och vi gick till renegades och dansa line dancing till countrymusik hela kvällen, kul faktiskt! Alla blev dock sjukt hungriga efter 2 nångång så då åkte vi till tacobell som tog en evighet för drive innen var sjukt poppis inatt tydligen.. iallfall fick vi vår mat tillslut, val fick åka baklucka så vi fick tillbaka in henne på campus och när vi kom tillbaka satte vi oss alla fyra jag, caroline, erin och val och åt taco bell på golvet och tittade på gossip girl, yamm.. spontan skoj kväll :) blev dock sent så idag har jag mest legat i sängen och kollat glee och försökt vila för om 1 h drar jag tiffany och bolt till miami för att titta konsert :DDD icona pop och miley cyrus WOPP taggad!! 
 
Imorgon är det match, ska också bli spännande!! får se om vi är game-fitta, tror mest vi är Holly-fitta så det kommer nog bli jädrans jobbigt men iallafall så ska det bli väldigt roligt också :) 
 
 

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Jag är oxå jätteproduktiv, varit på gym nästan varje dag i en å en halv vecka nu, jag hade värsta fördommarna, men det springer ju allt möjlig folk där!! Tjockisar och gamlingar å gud vet va, tycker i alla fall det är skitkul!! häpp! Kanske man slipper stå i vassen i sommar....
    Puss från oss i Strängnäs

    Svar: Är det sant!! gud vad duktig du är!! du trodde ju att du inte skulle gå dit ifall du köpte kort, så det är ju toppen!! :D stolt!
    hahaha nej klart det inte blir vassen!!
    PUSS
    Johanna Engberg

    2014-03-22 | 20:48:00

Kommentera inlägget här: