engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

hejdå mexiko hej skola

Kategori: Allmänt

5 dagar i Mexiko var helt fantastiskt! Perfekt springbreak, inte bara supa skallen av oss utan det var en perfekt mix av GODASTE maten, grymma drinkar, vilt uteliv, snorkelutflykt, besök på tequilastore, sola och bada i havet och pooolen med mera :D bästa sällskapet måste jag säga också, 7 svennebananer och black jo! eloge till henne som stog ut med oss svenskar faktiskt, det är svårt att iiinte prata svenska sådär men hon stog ut- applåder. Vädret kunde dock varit lite bättre men vi lyckades sjukt bra med vår planering för när vi åkte på utflykter så var det molnigt osv o när vi solade på hotellet var det toppennnito :) 5 dagar var lagom länge men hade gärna stannat med alla sköna brudarna och druckit goda drinkar, gooood life.. nog det finaste stället jag varit på, slår till och med fina kroatien!
Vi glömde lite hur det känns att vara hungrig för vi åt så fruktansvärt mycket!! underbaraste buffen, de hade alllt och lite till!!! har proppat helt galet mycket pizza, glass, hamburgare, american pancakes oooch wait fr it!! GUACAMOLE!! dom hade den godaste alltså helt sjukt... undrar hur många avokader vi snittade per dag. 
Skönt nu iallafall att känna hungerkänsla, jag gillar fan den känslan alltså- skönt o komma tillbaka till lite halvnormala rutiner också med mattider, träning osv, dags o get back on track. Vi har match på söndag också jag är supertaggad ska bli sååå kul :D 
 
Går inte in på detaljer pår resan för det finns för mycket att säga så jag lägger upp bilder istället!! Trodde dock jag skulle vara utvilad efter 12 dagars springbreak men har vart heelt slut idag..... Men man kommer nog in i skoltänket osv snart :) första hollyträningen idag efter lovet också, TACKA GUDARNA för att det regnade idag så vi inte hade träning ute för då hade vi sprungit tills vi dött.. det är fortfarande jobbigt innomhus obviously men inte like mycket löpning weyyy. 
 
Nu ska jag gå och äta middag sen blir det biblioteket och plugg, man kan välja klasser för nästa semester nu också så det ska vi göra- lite spännande, nnnnnerd.
 
ADJÖKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: