engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

bakisdag (?)

Kategori: Allmänt

Träningen imorse var bra, känns så himla bra att ha goet i laget nu och alla kommunicerar bra och pushar varandra, gud var roligt det är :) små saker som kan göra än på sådär bra humör. Meen iallafall resten av dagen har känts som en riktig bakisdag även fast vi inte alls drack dagen innan.. mmen den har bara vart slapp, jag har typ legat i sängen och kollat glee, och lite prisonbreak också, och ätit däremellan..alltid höjdpunkt! och nu äre ingen mer cafmat på över en veckan för de var sista middagen ikväll, rätt nöjd med de!  
Vi skulle spela inomhusfotboll kl 7 också, peach hade bbokat gympahallen så vi är där vid sju och lallar lite innan bara och jag skjuter bollen rätt hårt i väggen och just på den biten av väggen satt nån brandalarmsgrej lite högre upp som tydligen reagera på skottet och börjar tjuta och jag panikar och försöker få de o sluta ju så tar bort den där plastsaken runt och försöker trycka på grejer osv men inget händer, men så är de en sak där de står "pull down" på och jag tänkte ju att den skulle sluta tjuta då men inte.. då drar hela jävla gympahallens brandalarm igång och de blinkar och tjuter överallt och herregud... erin, jo och amy och linnea är ju inte jättehjälpfulla dom dör av garv och jag springer till linnea och panikar  och peach och daws ringer dit nån vakt som kommer och ber alla evakuera salen...... och de kom fler och fler som skulle spela ju men nääee jag ba sorry guys... hehe sjukt dåligt samvete jag förstår inte hur jag lyckades riktigt.. men fotboll blev det iallafall vi körde på tennisplanen!! skojsi men jag trampade typ snett så jag gick av i slutet. 
Imorgon ska vi ju fira sofia, hon ska ha poolhäng med brunch och så blir de dricka och umgås vid poolen (hoppas på bra väder), sen blir de väl o nappa på eftermiddan i dormet och sen tillbaks till sofia för förfest och utgång! SJUKT TAGGAD :D 
 
iallafall så jag har också bestämt mig för att spela för täby när jag kommer hem i maj, hinner tydligen vara med 9 matcher vilket är rätt mycket ändå. Så kommer spela för favorit tränarduon Adam&Putte wiee, taggad faktiskt!
 
Nu ska jag avsluta kvällen med lite glee sen sova så det blir lördag snart, NATTI 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: