engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

älskar mitt liv

Kategori: Allmänt

Nu har det gått ytterligare en vecka sen jag bloggade sist, jag typ glömmer bort... i höstas bloggade jag verkligen varje dag!! Får skylla på att det vart fullt upp denna vecka, midterms!
Hållt ett tal, lämnat in uppsats, haft matteprov (SOM JAG PASSADE BTW, 71!!!!!!!!!) och haft midterm i businesslaw. Vi har hunnit med mycket annat också dock. I måndagskväll  hade vi möte med laget för dunny inte vart jättenöjd med våra performances och att vi dykt upp sent/inte haft vatten ute osv. Väldigt givande möte för på hollyträningen dagen efter visade vi verkligen den där commitmenten igen, det kändes så bra när allla pushade varandra och verkligen visade glädje :) eller glädje är väl o ta i eftersom holly körde fullkomligt slut på oss men iallafall det var väldigt roligt attse! I tisdags var vi på mallet och gick loss på forever 21, eeeek favvoaffär!! 
Igår torsdag firade vi tiffs och sofias födelsedag med att äta på kabuki flera stycken från laget och efter det åkte jag med val och hennes roomisar och 3 killar ut med en av killarnas båt, vi åkte bil till hans båt och kom dit vid 9 och körde båten ute på havet längs kusten hela vägen tillbaks till wpb, hög musik och det var sjukt kul faktiskt, så jäädrans roligt att åka fort på vågorna!! så mycke bättre än tivoli påriktigt!! vi cruisa runt hur länge som helst i wpb sen åkte vi på en mindre flod sakta hela vägen tillbaks, jag och val låg typ i frammen och halvsov, lyckad tripp iallafall, jag älskar verkligenverkligenverkligen mitt liv här nere det är inte sant vad jag njuter varje dag!
Jag var tvungen att köra geneses bil hem för alla dom hade druckit ganska mycket, kul o köra och hennes bilar är alltid så nice också för hennes pappa äger car dealership :) kom hem vid 2.30 typ så blev inte så mycket sömn för vaknade vid 8, vi har träning om 25 minuter! 
Måste bara säga det alltså, det är inte jättekul att alltid vakna så himla tidigt men man hinner ju med så himla mycket!!! sen 8 har jag och elin ätit frukost, jag gick och tvättade, sen fick jag flip o kasta ut alla mina kläder på sängen o sortera hela min garderob, och allt detta på 1,5 h typ! måste också bara säga att jag känner mig så självständig när jag tvättar och sånt själv hehehehe, inte jättevan vid det så känner mig littte duktig- klapp på axeln, tack!! 
Har mer att berätta men tar det vid nästa inlägg för nu ska jag till omklrummet! PUSS

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Kärleksfull klapp på axeln till dig, tids nog måste du diska, städa tvätta fönster, dammsuga mm så passa på och bara njut. Hemma har vi inte sett solen på flera månader, deprimerande, men igår var en kalasdag.....

    Puss från oss alla!!

    Svar: haha ush,, ska passa på att njuta dårå!!men nej vad tråkigt……här har vi inte riktigt samma problem, men skönt att ni fick en fin dag iallafall :)
    puss och kram
    Johanna Engberg

    2014-03-09 | 10:30:19

Kommentera inlägget här: