engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

sista lovdagen

Kategori: Allmänt

sjukt bra väder idag så vi har solat en del, känns sååå himla bra att ligga vid poolen igen-nåt ja missat for sure!! flera kom tillbaka idag också, mina favvospanjorer val o jo och sofiaa kvällen spenderades med dessa personer och grace, i sofia o graces nya lägenhet, hur fin som helst faktiskt o gångavstånd från oss, perfa! Jo och Val mötte varann i fifa14 o de blev väldigt intense faktiskt, kul för mig och Grace som kollade på...! även fanny bor med dom (min exroomie), skitkul o träffa henne igen efter en hel jul också tiffany flyttade in idag också, hon har bott i dormet bredvid under hösten men ska flytta in i filippas sovrum nu till vår och elin flyttar över till mitt sovrum istället eftersom fanny flyttat ut som sagt, ska bli jävligt nice att få in en amerikan i dormet faktiskt, då lär de inte bli lika mycket svenska som de blev under hösten heller vilket känns bra imorgon är det skolstart.....vetefan om jag är helt redo för de alltså, men har tydligen bara 2 lektioner imorgon varav den sista är slut 12.20 så de känns ändå okej, förhoppningsvis lite solning efteråt då om vädret tillåter!
 
läggdags nu fan har inte vart uppe till 11 på typ 3dagar nu, vi har lagt oss redan vid 9 typ haha...
GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: