engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

rooolig helg

Kategori: Allmänt

de va chill igår jag och elin låg och solade några timmar och sen var vi några stycken som spelade fotboll tillsammans och gjorde lite andra fotbollslekar, kul o lira faktiskt de va länge sen :) sen igårkväll skulle jag o elin  över till sofia och dom för att hänga bara o inte dricka osv men sen så kom de huur mycket folk som helst dit både folk från vårt lag och killarnas lag och det blev lite fest av det hela och vi körde beerpong och lekte dricklekar osv så de blev ju att jag drack ändå och jag gick till och med ut sen, vi var några som gick till rumbas (spannsk klubb m hiphopgolv också på lördagar), vilket var vår räddning för spanskmusiken var ingen hit igår.. sjukt kallt igårkväll också men vi fick skjuts till klubben och hem så det var skönt. sammanfattningsvis jävligtspontan och rolig kväll :)
 
idag har vi också legat vid poolen bra länge, jag elin och erin. vid 4 träffades vi på plan igen för att lira mer, vi var fler folk idag så vi gick runt på tre lag, så enkelt o dra ihop ett gäng o bara köra sådär, väldigt najjsi. blev lite gym efter de också o sen efterlängtad middag. Nu blir de bara chill hos dormet bredved, borde plugga men nahhhhhj skippar det ikväll faktiskt- godnatt på er! 

Kommentarer

  • Lena Engberg säger:

    Självklart håller moster på med träning (på min egen nivå) inga kolhydrater heller, lite lite godis ibland..
    Hoppas slippa stå i vassen i sommar...
    Puss från alla oss!

    Svar: åh vad duktig du är, stolt! :D lite sött får man unna sig såklart!
    ha ha ja forhoppningsvis slipper du vassen!
    puss och kram saknar er!
    Johanna Engberg

    2014-01-21 | 17:36:33

Kommentera inlägget här: