engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

måndag snart wohoo

Kategori: Allmänt

då var denna helg slut, fort har den gått! men jävligt bra har den varit också. I torsdags gick vi över till Sterlings, dom hade plättmiddag o grillning med baker amy bolt och hanna, fick smaka lite plättar, asgoda med äpplen och kanel i smeten mmm!!
I fredags var jag ganska produktiv pluggmässigt om jag minns rätt, och så började jag kolla på Glee och såg typ 7 avsnitt=sjukt många timmar, va så himla nice och bara ligga i sängen och kolla och inte ha nåt annat på schemat.
Igår var de födelsedagsparty för hero och linn, riktigt lyckat!! temat var "what i would never wear" och utklädnaderna var fantastiska! jag var väldigt tjejig med lösögonfransar och lockat hår ocksåvidare, ett kul skämt eftersom att jag oftast är klädd i sportkläder och uppsatt....lol. Under kvällen blev man ihopparad med en annan personer och skulle göra massa uppdrag tillsammans, bland annat visa röven, kyssa samma kön, bajsa, shotta, dansa i badkaret, springa naken runt cityside etc. Jag och Emma som ja va med var feett satsiga o va ute o gjorde massa av prylarna o va sjukt stolta men så tänkte vi ba shit hoppas de inte är nån tidsgräns på de här, så springer vi tillbaks in o kommer upp till vardagsrummet då håller dom på o utser de 4 vinnarna och VI HAR INTE ENS VISAT VÅRA GREJER FÖR domarna då assåååååå blev vi arga då eller haha sjuuukt ovärt asså!! men de va sjukt kul ändå måste jag erkänna :) sen drog vi ut på kvällen o de va faktiskt bra musik på hookkaah igår så även väldigt lyckat utgång!!
idag har varit seg, vaknade sent och har solat några timmar och sen spelade vi fotboll ute igen, några randoms vi fråga som var där o körde redan, o nåra brudar i vårt lag o nåra på killaget, vi fick ihop till 3 lag om 5 och körde kortare matcher, jag var ganska passiv för var helt död, precis som några andra meen men de va skoj. 
Nu är jag inne i jos dorm, vi ska ha sleepover i hennes rum ikväll för vi va inne hos mig sist, vi bestämde typ igår att vi ska göra det till tradition att ha sleepover varje vecka, får se om vi lyckas hålla de haha!! nu sitter jag lauren och jo o ser grammys på tv och lauren is cracking me up, dom två när de argumenterar alltså haha jag fick ont i magen av att skratta, det var ett tag sen.. deras diskussioner är ju givetvis på skoj o inte arga på riktigt men de är så roligt att höra på....... jajja, blir nog läggdags snart för alla är trötta efter gårddagen! GODNATT ÄLSKLINGAR 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: