engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

kaallt

Kategori: Allmänt

Första veckan i skolan avklarad, de gick snabbt ändå och jag är hyffsat nöjd med kurserna jag valt, tror d kommer gå bra föruuutom matten kommer bli svår men men får gå på mycke mathlabs..
Vi har gymmat mycket i veckan jättemånga från laget tillsammans, väldigt roligt när alla är där inne man blir faktiskt motiverad! Har haft grov träningsverk i benen sen i tisdags efter vårt mördarepass och har till och med träningsverk i magen och det är inte ofta, så sammanfattnings hardet varit en lyckad träningsvecka!
 
Igårkväll fixade vi ihop en inomhusturnering i gympahallen vi och killaget, det dök upp hur många som helst så vi var jättemånga i varje lag men det var fett kul, inomhusfotboll är fan väldigt roligt :) förhoppningsvis gör vi om det snart!
Efteråt gick vi alla ut tillsammans till taco vida, först pre-gameade vi några stycken hos sofia, grace och fanny innan vi gick till taco- var inte där så länge men det var skojjjsi, enda jag gjorde av med var 4 dollar på 2 shottar till mig och louise, sjukt värt ändå när man inte slösar så myckkää. Det var en kul kväll eftersom att det var så mycket folk från skolan, alla var ju taggade eftersom de var första utekvällen men däremot var det helt svinigt kallt så jag tror jag avvaktar nu på utgångar tills det blir varmare igen, de är de som är så nice här ju vanligtvis att man inte behöver ha så mycke kläder när man går ut och inte behöva frysa, men de var icke fallet igår så nu vill ja att floridavintern (inte jämförbar med svenska men ändå sjukt kallt), ska vara över!
 
Nu ska jag val erin och lauren dansa just dance på wii om vi får det att funka, och nuuuuuuu fick vi de o funka :DDD lets goo nu ska ja visa mina dansskills godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: