engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

första skoldan

Kategori: Allmänt

vart en lång dag idag..2 nya lektioner imorse (english comp 2 och american government) sen har ja umgåtts med tennisval, vi spelade tennis, provade ut glasögon till henne, sen gick vi till poolen och låg där i flera timmar tills solen gick ner det var faktiskt jävligt chill, bästa mixen m sol, musik, o poolhäng bara :) 
sen hade jag nattklass (speech) från 6-9.. jag trodde de skulle va värre än vad det var men han var rätt skön ändå, största skojarn faktiskt  så de gick undan :) även fast han verkar va hård med betyg..såå jag funtade först på o droppa klassen men näe ja bestämde mig för o stanna ändå! 
efter de gick jag till gymmet ett tag och nu är jag äntligen inne på rummet nyduschad wihoo. 
Skönt med lite rörelse i vårt rum nu ändå nu när tiff flyttat in så får vi cal på köpet också (hennes pojkvän), och även Jo är på besök! känns så nice att vara omringad bland folk 24/7 igen måste ja erkänna :)) 
men godnatt på er, har 8klass imorn igen!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: