engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

äntligen lite värme

Kategori: Allmänt

känns som att skolan är mer chill nu i vår faktiskt även fast jag har lika många kurser.. jag valde nog softare lärare nu när man fick lite tips från andra osv om vilka man ska ta, för de var sjukt mycket köttigare i höstas, typiskt samtidigt som fotbollen och allting också.. men försöker hålla uppe tracket o göra saker i tid men de finns så mycket roligare distractions hela tiden.. såsom dogdeballturnering som vi nyss hade-vi rocka fett o vann några matcher iallafall, vi var typ 8 från laget + erik (heros pojkvän som e här igen) :) ,men lite läskigt o spela mot killarna som ändå kastar rätt hårt fastän bollarna inte e så hårda! sen har vi klassiska paradisehotel distraktionen, glee.. sola..bada…o pina colada på sommarn e allting som bäääst, Woho värmen börjar äntligen komma tillbaka!! :D allt är så mycket nicigare då tbh…. (to be honest, för mina tröga föräldrar osv)
igårkväll gick jag på mathlab för första gången också asså nej blää… han som höll i det var jättemuppig, kort och tjock och utländsk kunde knappt prata engelska så hur tusan ska jag förstå då när ja inte ens fattar på svenska eller normal engelska!! sa "va" ungefär 178 ggr och sen när jag inte förstog varför han gjorde saker o ting så typ stirrade han på pappret o mumla nåt haha sjukt oklar, menmen lite klokare blev jag allt!! skulle ju gått ikväll också slog de mig nu att jag faktiskt hade planerat hmm… men dodgeballen va roligare :)
ska ha sleepover med min bästa joeyyy ikväll, vi har inte bestämt i vilket dorm ännu men men de löser sig snart- godnatt på er!

Kommentarer

  • lena engberg säger:



    Hpd!
    Halltäb. Trist v men snart ävh.
    Tjopptjohej äd Maj å vi får ugmdi, skall bli sk!
    Vi längtar!! MYCKET:::lol..

    Älskar dig...ändlöst

    Tröga moster med kids


    Svar: haha va fina förkortningar. liite klurigt o tolka men tror jag grejade det! snart maj :D längtar efter er!

    åh, älskar dig också!
    Johanna Engberg

    2014-01-30 | 14:09:22
  • Pappa säger:

    Hmtt ( Håller med tidigare talare )

    Bästis !

    Svar: haha vad roliga ni är då!!
    Johanna Engberg

    2014-01-30 | 17:18:27

Kommentera inlägget här: