engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

2014

Kategori: Allmänt

2014 har börjat bra måste jag säga. Bland annat utgång med mina älskade spångabrudar, var så hiimla länge sen och helt sjukt roligt att ses igen och våra utgångar blir alltid succe, eller nahh vet inte men denna kväll var galet lyckad och den spenderades på Amba :) funtar lite på att lira med dom i maj också om jag får när jag kommer tillbaka, skulle va väldigt skojjjigt, men de lär väl ifs inte hända MEN som sagt skulle va kul!!
 
Har även igår träffat mina gymnasietjejer från klassen, eller vi var 5 stycken utav 8 som kunde ses och den lunchen varade läääänge, SÅ mycket att prata om och så himla roligt att träffas innan vi alla återgår till USA, Norge, Tyskland, Australien och allting vad det är..! halvår efter studenten och alla är världen över, lite random men ändå väldigt roligt. 
Inte likt mig men idag har jag kört intervallträning i drygt 30 minuter på löpband med sempan, har nog inte sprungit intervaller sådär sen försäsongen känns de som o senast ja sprang överhuvudtaget var under Nationals för typ 5 veckor sedan, men de gick bra o kul när man är 2 så man kan pushas :) (mest jag som behövde pushningen.....) blev lite styrka på det och sen avslutades det med pastapesto, parmaskinka, mozarella och ett avsnitt paradise, pricken över iet, riktigt klassprogram!
 
Om 2 dagar åker jag tillbaka till USA, känns helt sjukt men är så jävla himla jättejättemycket taggad på den här vårsäsongen alltsåå :D och lite värme kommer inte sitta fel heller, pooolen here I come!! hoppas de inte är alltför kallt nu i januari bara då blir ja besviken......eller aja jag har 4 månader till sen på mig så jag ska inte klaga..jag kan istället tänka på er här hemma som kommer behöva stå ut med snöstorm och minusgrader och allt vad det är, puss på er kärlek till er! 
adjöken ::)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: