engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

tiden går för fort

Kategori: Allmänt

vart tar veckorna vägen..... det är helt otroligt att en skolvecka svishar förbi snabbare än jag vet inte vad... veckan har bestått av skola, jobb, sola, träna standardprylar..
träningen i torsdags var inställd för dunny hade något möte men de flesta kom ut på planen ändå så körde vi en egen träning med mestadels match, vilket var skoj :) och äntligen fick vi spela i sporttop, så himla skönt!
sen på eftermiddagen fick jag förfrågan av hanna om jag ville vara med på tennislagets hollyträning för hanna var sugen tydligen, och eftersom att vår träning inte vart så jobbig på förmiddagen så bestämde vi oss båda för att vara med, sjukt mycket cardio.... väldigt jobbig intensiv träning, men kändes bra skönt efter!! vi körde tydligen i 45 min men det kändes som 20 så det är positivt. Sen igårkväll var det taco vida, första gången på typ en månad så alla var jättetaggade och kändes som att hela skolan var där! hade inte tänkt dricka meeen ändrade mig på sterling när alla andra förfestade, ingen ide att säga att ja ska va nykter för ja ändrar mig alltid! det var en bra kväll iallafall och den avslutades på bästa sätt- taco bell! ooooooh va gott alltså, åt 2 burritos mmm hej tjockis.
Imorse hade vi träning klockan 10, mindre kul, men jag tyckte alla gjorde ett väldigt bra jobb för de syntes inte att vi alla vart ute natten innan :)
nu har jag precis kommit hem från lite skitgöra på smoke-inn, det har ett stort event hela dagen imorgon och nu ikväll skulle det sätta upp alla bord och stolar osv så jag och Jo hjälpte till och tjänade in lite pengar wihuu. 
Imorgon är vi nämligen flera från laget som ska jobba på eventet, ska bli spännande för vet inte vad vi ska göra eller vad de går ut på eller så men de ska bli kul ändå! 
Kvällens bästa var att jag för första gången fick testa segway, faaan va roligt det var!!! fick köra massa golfbil också, alltid kul :) nu blir det glee och sen sova för det börjar rätt tidigt imorgon!
godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: