engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

lugn helg

Kategori: Allmänt

Helgen spenderades på campus, gjorde typ ingenting!! rätt skönt ibland faktiskt... jag och elin tog en rätt bra promenad både förbi sports authorities där jag köpte joggingskor för typ 400 wiii, och shorts. Sen gick vi vidare till Target där jag köpte jeans för under 200, samt vita shorts som varit väldigt efterlängtat. Ändå bra priser :) fast borde spara lite nu ändå med tanke på att man ligger lite back pga springbreakresan, menmen kul att shoppa!
Blev även lite solning i söndags, annars inte mycket som hänt.
 
Jobbade imorse, det var en massa student counsels från andra skolor som var här så vi hade tour för dom och sen fick de ställa massa frågor till oss 5 elever, det gick helt okej faktiskt jag trodde de skulle vara värre. Blev lite jobbigt dock när jag fick personligt riktade frågor (eftersom jag var enda svennen, eller internationella överhuvudtaget, så var de lite nyfikna på det)
Vi hade Holly idag igen också, kan inte sluta säga fy och usch och blä efter varje gång vi haft henne... hon dödar.. men det är bra träning och man mår jävligt bra efteråt så jag ska inte klaga :) plus att de tydligen är dunny som ber henne att köra mycket löpning med oss så kan inte skylla på henne heller! har också hört rykten om att vi ska springa 2 miles på torsdagsträningen, hoppas av hela mitt hjärta att det är skitsnack för är så inte sugen på det :( 
 
Återigen är matteångesten tillbaka, ska ta tag i det imorgon... jag måste! har frågat en kille på jobbet som kanske kan hjälpa mig medan vi jobbar imorgon, hoppas han är bra på matte nu som han påstod hähä.
 
klockan är bara 8, jag ligger i sängen redan och ska titta glee, lagom chilllax kväll.......- GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: