engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

helgen över

Kategori: Allmänt

Återigen en grym helg. I fredags var det OBL (outstanding business leaders), ett ganska långt föredrag där massa successful personer pratade, ganska långtråkigt faktiskt.. meen iallafall kvällen var grym! min första gång på renegades (typ countryclub me lite hiphop osv efter 12)
Vi började med att förfesta i dormet bredved, vi körde beerpong och sjöng tons of karaoke, succe! Sen var vi på renegades där vi red en tjur dom har där, helt omöjligt o hålla sig kvar men skoj ändå, sen dansa vi line up danser o sen efteråt körde Jo mig och Val till tacobell, första gången jag åt de också MMMM... jag badade i fontänen utanför publix också, svinkallt.. men bra kväll var det iallafall.
Igår mådde jag helt otroligt dåligt faktiskt men de blev ändå lite solning och faktiskt en hel del läxor gjorda... annars bara glee-tittande. 
Idag var de också asnice väder så vi har hängt vid poolen, musik i högtalarna, lite volleyball, o bara chill, myyycket najs! Var även på gymmet idag och nu på kvällen var de ju superbowl så vi var en hel bunt från laget på Ale House där Erin jobbar och numera även Jokki! Det var trevligt faktiskt, bra stämning :) kunde dock inte brytt mig mindre om själva matchen.. vet fortfarande bara vad ett av lagen hette och inga regler kan jag ju heller. 
 
Nu är jag helt slut så ska bli skönt o gå o lägga sig, imorn väntar åter en 8-klass WOHOO höjdpunkten. Nattiii
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: