engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

helg

Kategori: Allmänt

smoke inn eventet i lördags var toppen! vi var många från laget som jobbade och det var packat med folk som var där och drack och rökte o åt mat och bara trivdes bra! även vi fick dricka vilket många gjorde, fanns ju mycke alkohol o välja på! det var även många gubbar osv som ville ta shots med oss cooola kids lol.. vi drog in en hel del med dricks och alla där tyckte vi skötte oss så bra så höhö. STANK rök när man kom hem på kvällen också efter vad som kändes som längsta dagen men då var de bara snabbt duscha och sen iväg på matildas 25års greatgatsby fest! serverades gudomlig mat, pplockbuffe och sen en svingod kladdkake fudge chocolate chip m&m grädde-kaka, ja allt fanns på :D SÅ god. vi körde massa roliga dricklekar mest hela kvällen och umgicks o hade kul tillsammans!
poängtera: åt inte i caf nånting i lördags- succé faktiskt så jag åt hur mycke som helst hos matilda o på smoke eventet, måste ju passa på!!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, tränat, pluggat.. har vart SÅÅÅ SKÖNT för jag har inte pluggat nånting alls torsdag,fredag,lördag- sån frihetskänsla. men nu hade jag lite och göra men de får man ta! har sovit massa idag också för vaknade alldeles för tidigt imorse. Jag Tiff och Louise bokade nyss Miley Cyrus i miami 22 mars ocksåå wohooo!!! icona pop som förband :D astaggad!!
 
annars då.... typ vårt toapapper e slut igen så jag och elin kör lite nödlösning då och nallar massa typ i bible osv så vi har liggandes på golvet för tillfället hahah OVEE.
 
Nu ska jag kolla glee och sen sova hehjjjsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: