engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

helg igen

Kategori: Allmänt

wooo helg!! 
har inte blivit nåt matteplugg.. imorgon kanske med tiffanyy eller typ på söndag kanske. 
Har vart sjukt sore efter holly nu i 2 dagar, har försökt gå av träningsverk på löpbandet men vetetusan de har inte gått så himla bra. vi slapp springa 2 mile idag på träningen iallafall, älska dunny!!!
 
Vad annat har hänt denna vecka.. det är en kille här på skolan i track and field laget tror jag som har sagt att han ska ge mig en pickup line varje dag typ haha så himla konstigt, idag var det "do you have a map? cuz i get so lost in your eyes" och häromdagen var det min favvo "if i could rearrange the alphabet i would put u and i together".. haha så jävla oklart för har inte pratat nånting med den här killen tidigare. 
 
Mitt dorm o några fler var nyss över hos Bolt och Hanna o Maria, de hade massa golfare över också, de hade druckit ssedan 5 hahaha jag dör vad roligt det är att se andra packade när man själv e spik.Längtar sjukt mycket till springbreak med de här tokarna också!!!!!!! Får se hur de kommer må imorgonbitti vi har ju träning vid 10 redan, haha... jag ser fram emot det iallafall ska bli kul o lira lite :D nu blir det ett glee avsnitt och sen sova nattiii

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Vem skulle inte drunkna i dina vackra blå....

    Löv ya!
    Puss från oss

    2014-02-14 | 09:34:35
  • lena engberg säger:

    ...Låt inte vem som helst drunkna i de blå bara!!!!!

    Puss

    Svar: haha nejdå jag lovar!! ska inte hitta kärleken här, så jag kanskeeee kommer hem iallafall höhö :) puss
    Johanna Engberg

    2014-02-14 | 09:38:09

Kommentera inlägget här: