engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

hejjjj

Kategori: Allmänt

Vart en rätt hektisk vecka i skolan med flera inlämningar o de där jävla matteprovet.... fyfan jag försökte verkligen, har vart på mathlab och pluggat på egen hand Och med andra personer men ändå var de så himla svårt :( vet inte om jag klarade det eller inte.. men får fortsätta kämpa på, behöver ju bara få typ E..
Annars är väl största nyheten att jag fått jobb, i "admissionkontoret" här på skolan.. jag jobbar tillsammans med Jo..shock! alla kopplar ihop oss hela tiden på jobbet nu för vi heter samma "Hey Jo's", "Whatsup Jo's", och nu när vi har samma jobbkläder också... haha ugh dorks. Men det är kul att vi jobbar tillsammans iallafall även fast de vi endaaast får göra massa skitgöra..men ska inte klaga de är chill som tusan, vi fick bland annat fått göra massa valentines day cards ena dagen, pyssla o klippa o klistra, som på dagis igen!
 
Nästa grymma nyhet är väl att träningarna dragit igång äntligen!!!! vi började med holly i tisdags (dö), sen teknikl i torsdags och 3 lag smålagsspel igår fredag- så jävla roligt alltså jag älskar fotboll sååå jävla mycket!!! jag o linn fick värsta hype o skrek att vi längtar helt sjukt mycket till hösten då de är säsong igen :DDDDD det var sjukt varmt igår dock helt dizzy blir man.. kändes lite som under försäsongen ugh... sen efteråt när vi skulle sola så blev det givetvis molnigt, varför är de alltid så :( 
 
annars har de inte hänt överdrivet mycket förutom netflix o mat, 2 klara höjdpunkter i livet. 
 
Nu ska vi gå och äta är hungrig som tuuusan, ha en bra helg allihopa :)

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Hej lilla sötnosen
    Har jobbat nu i helgen, men det går bra. Jobbigt med matten, kände precis lika dant när jag gick i skolan, typ på 1900 talet.
    Skall hämta kidsen i morgon efter en hel vecka, längtar som F, men vi har snart sportlov och då skall vi hitta på massa kul, jihha. Nästa helg fyller Mikaela 25 så då skall vi till Landfjärden å äta oss feta (jag har gått ner 2,5 kg)

    Puss världens bästa och gulligaste Johanna

    Noster å co.

    Svar: bra med jobb o cash! åh förstår att du saknar sötnosarna, de gör jag också!!
    sportlov..vill också! hoppas ni får snö :)

    åhhh nej vad avundsjuk jag blir..finns inget bättre än annelies otroligt goda bufféer ju!!
    Nej grattis vad duktig du är :D då är de okej att frossa lite på landfjärden..

    puss och kram på er
    Johanna Engberg

    2014-02-08 | 17:44:24
  • Pappa säger:

    Matte suger men du får kämpa på så skall det nog gå bra
    Så coolt med jobb, det blir väl någon dollar i kassan extra hoppas jag. Klippa o klistra är väl skoj !!!
    Va kul att träningarna dragit igång, ja vet att du brinner för fotbollen, hoppas ni får flera träningsmatcher under våren.

    Ha det bäst min älskling !

    Svar: jag ska försöka!
    ha ha ja de är inte mycket men som sagt alltid nåt :)

    ja fotboll är det bästa som finns!! ja vi har 2 st den 8onde mars, sen förhoppningsvis nån mer i april :D

    puss och kram
    Johanna Engberg

    2014-02-09 | 15:03:32

Kommentera inlägget här: