engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

bra helg!

Kategori: Allmänt

Bion var ju hur rolig som helst verkligen, och michael ealy är ju helt sjukt fin omg!! jag och jo dog lite på bion, den hugfärgen och dom ögona...... Jag lyckades hålla mig vaken faktiskt, däremot somnade val bredve mig, hon hade två stolar så hon typ låg ner i mitt knä och sov, såg fett skönt ut lol..
 
Igår var de ju poolfest, blev inte överdrivet mycket folk men de räckte alldeles utmärkt! vädret var bra och vi drack och lyssnade på musik, solade, jag spelade poker med några av killarna, gick braa faktiskt hääh.. sen körde vi flip the cup och beerpong också, tog massa bilder osv.. alltid ett måste haha. runt 5 begav vi oss tillbaks till campus och jag och elin åt middag i caf (proppade i oss kakor också för vårt nyttighetsvad tog slut i fredags) sen gick vi tillbaks för att nappa, jag deckade direkt och vaknade upp vid halv 9 typ och då gjorde vi oss iordning igen för att åka tillbaka till cityside och förfest hos val. sen gick vi till en annan tjejs lägenhet inne på cityside för hon fyllde år så vi var där ett tag och sen åkte vi till rumbas och dansade losssss :) väldigt lyckad dag och kväll!!!! 
 
idag har också varit en produktiv dag även fast man vart seg. jag och elinhar solat några timmar, olidligt varmt dock... sen har vi gymmat, tvättat, och gjort en hel drös med läxor! nu vill jag inte se plugg igen på ett bra tag men de blir ju svårt eftersom de är skola imorgon.....ugh. nu ska jag iallafall mysa ner mig i sängen och se gleee och förhoppningsvis sova tidigt :) godnatt sötnötar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: