engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

pre season

Kategori: Allmänt

och äntligen var pre season igång, blev 45 min holly, med ovanligt mycket sprints fick ihop det till 110 efter lite lätt huvudräkning av telefonen i efterhand, kändes bra skönt efter. efter det körde vi mindre spel plus större spel i ca 1.5 h. det regnade bra mycket igår så håret la sig bra snyggt under träningen. sjukt nice ändå jag klagar INTE, hellre regn så jag nästan drunknar än sol o 35 grader stekvärme.. idag ,dag 2 är de 2 mile på schemat följt på 1 v 1 och 2 v 2 resterande 1.5 h, har hört rykten på att de ska vara samma väder i eftermiddag, vilket skulle va rätt skönt för det är nice att löpa i regnet, eller nice är väl att ta i men MER nice. dt är ju nämligen regnperiod o stormperiod o lite sånt här nere så en hel del av våra träningar kommer drabbas av det just för att vi tränar eftermiddagar, det är vanligtvis bra på morgonen/dagen. så nu skiner solen iallafall så kan bli ett eventuellt besök till poolen och simma lite :) fast fan jag hatar verkligen och simma men det är bra för kroppen en dag som denna har jag en känsla av. aja bipolärt väder är de rätta ordet för florrrrida. tjabbaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: