engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

löplöplöp

Kategori: Allmänt

morgonträning imorse igen vid 8.30. trodde det var över med löpning men det var endast löpsaker imorse också var uppdelade i 3 grupper så blev som cirkelträning o var på varje pryl i typ 17 min så dryga 50 min bara löp. 
nu på eftermiddagen började vi lira boll men så kom åskan IGen så det blev dormruns. har aldrig vart med på det tidigare för vi körde inget sånt förra året men alltså löpning runt runt runt dormsen. sprints blandat med jogg 30 min i sträck. ska nte klaga för det gör oss mer fit såklart, plus känner mig starkare o starkare så de nice :)
 blev buffalo wild wings igårkväll med laget och jag åt nåt jäteeegott. flatbread med kyckling, spenat&kronärtkocksdip samt mozarellaost strött över, som en pizzza liksom lovely.
nu väntar jag på att hjälte o linn ska bli klara i köket så jag kan börja laga mat, ska göra pasta carbonara :)))))) 
 
kul förövrigt med 2 träningar på vår såkallade "rest day" heidåå kompisar 

Kommentarer

  • Lena Engberg säger:

    Kämpa på sötnos...vi har fått tre st ljuvliga kattbebisar, fattar inte hur små dom är.. Ungarna börjar skolan nu på onsdag så sen lallar allt på som vanligt..

    Kompisarna i Strängnäs

    Svar: hörde om kattungarna herreguuud vad gulligt!!! :D
    åh vad kul med lite skola ändå, träffa kompisar :) lovelovelove
    Johanna Engberg

    2014-08-18 | 15:55:18

Kommentera inlägget här: