engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

byter ut lagfest mot lagmiddag

Kategori: Allmänt

morgonträning imorse, inga bollar= endast löpning. så, inga kommentarer endast punkt. vi har även internmatch senare idag. och efter den  skulle vi haft typ "nollning" för freshisarna ikväll men dunny la in träning imorgonbitti, och imorgon eftermiddag.. han  tycker inte vi är där helt ännu fitnessmässigt. han la  även in  2 aday måndag Och tisdag och sen viktig match mot Lynn på onsdag, får se hur pigg benen kommer kännas då.
helt ärligt klagar jag dock inte på 2 adays, vet själv att jag behöver det och jag tar hellre ut mig sådär med resten av laget än själv :) blir så mycket roligare att lira när man orkar också.  krök ikväll är jag inte heller i jättebehhov av, presterar häällre bra på onsdag. nu jädrar laget kör viiiiie, vi ska fan inte vika oss för nåt och vi ska komma ut på planen starka så in iiiii.. cuz nationals is not gonna come easy so we better fuuuu work for it now #tfs

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Den inställningen gillar vi !

    2014-08-17 | 15:23:34

Kommentera inlägget här: