engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

bra liv

Kategori: Allmänt

morgonar som imorse är en av anledningarna varför jag verkligen älskar detta ställe.. vaknade vid halv 9, låg kvar ett tag i sängen innan jag gick upp och gjorde mig själv en kopp kaffe. sen kom linnea och hennes två polare ner så gick vi ut till poolen jag tog med mig kaffet så satte vi oss där och bara softade i solen med benen i poolvattnet för lite skön svalk, den fick en 5 av 5 faktiskt. känns väldigt lyxigt att ha så nära till pool faktiskt, väldigt värt när man blir hungrig på frukost också och har 30 sekunder tillbaka upp igen så man kan laga något hähää :). nog på detta inlägg och match imorgon så fick nyss i mig en kolhydratrik måltid TAGGA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: