engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

uttråkad

Kategori: Allmänt

tjenixen! blir ett mittiveckaninlägg för jag är sjukt uttråkad på jobbet...bara massa samtal att ringa hela tiden, trött på att höra min egen röst och det är nog alla andra ocksåååå!! fick nyss ett 15 dollar presentkort på starbucks från min chef för hon är nöjd med det jag gjort etc, happyygirl :D nu ska jag bara hitta ett offer att gå dit med hmmmm äh vem försöker jag lura alla kommer linea up för att vilja hänga på juuuu :D. 
 
Har förövrigt vart uppklädd två dagar i rad nu..endast pga presentationer och inte för att jag frivilligt vill gå klädd så hähä. Idag under vår egentliga träningstid var vi ute några stycken på planen och spelade lite boll, och jag sprang lite intervaller etc sjukt konstigt men jajja skoj med fotboll ierrefall,  sjukt lökigt dessutom. 
 
Annars då... bockar av fler och fler prylar i skolan och nedräkningen står idag på exakt 1 veccka whoaaa. Annars gick det väl inte asbra att komma back on track, inte när man bor bredvid massa andra partyprissar och inte heller när jag upptäckt denna uppfriskande dryck: budlight lime. vad händer där? jag har aldrig tyckt om öl men denna är riktigt fin. Nåt som också är riktigt fint är att jag nyss hämtade ut min första paycheck som jag ska lösa ut senare ikväll! 
 
Veckans nyhet är väl att Dunnys fru födde deras andra barn igår, superglad för hans skull :) 
 
Nu slutar jag så hehehejdå kompisar 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: