engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

hejhej

Kategori: Allmänt

veckan flög förbi återigen... det bästa var väl.. hm.... måste nog säga Island Jacks i onsdagskväll, första gången jag var där, vi var en hel del brudar från laget och massa andra också så det var jätteroligt :) vi tog nån sneeky genväg dit då vi behövde klättra över staket osv, gjorda för äventyr! island jacks har "hotbodycontest" på onsdagar haha då massa tjejer går upp och dansar på baren och vinnaren vinner massa pengar, oftast strippor som vinner eftersom att dom klär av sig blä!! jag var uppe där ett tag och dansade men inte så länge haha! 
 
torsdagen var inte rolig med matte och träning ughhh noll fokus. även igår var en riktigt tröttdag, träning på morgonen iförsig men sen började det regna hela dagen så jag och val låg i sängen hela dagen och kollade one tree hill + nappade några timmar förutom när vi var på panera och åt! 
One tree hill är verkligen min favorit tvserie och kommer nog alltid vara!! kan i princip alla lines utantill eftersom jag sett allt 2 gånger redan. 
 
Idag gick jag in för att jobba bara en timme mellan 9-10 för de behövde hjälp, jag höll en tour ensam för första gången för en tjej och hennes mamma runt hela campus.. gick faktiskt bra jag känner mig inte nervös längre. Hoppas jag var cool nog att övertyga henne om att komma hit hehe.... nu ligger jag i sängen och slappnar av med lite orange is the new black, lunch om en timme och SEN MATCH :D mot PBA, en division 2 skola, så de ska väl vara ganska bra, ska iallafall bli väldigt kul att spela, som alltid :) 
ikväll har jag bett elin tvinga mig att stanna inne för att undvika party men vi får se vad som händerrrrr för alla är taggade ikväll tror jag!!! Nu ska jag vila lite puss på er.
 
Ed Sheerans "sing", skön låt!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: