engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

hej igen

Kategori: Allmänt

tjenatjenatjena gllömde säga 2 saker, inte alls viktiga men jajja nu får ni höra ändå. 
Fått en ny chef på jobbet och vi hade  välkomsmöte idag typ och hon verkar sjuuukt pain in the ass, jag gillade det mer slappare när maria var där för hon va sjukt skön, den här bruden är sjukt ordningssam och vi måste bära namnbrickor och signa in och ut och ska alltid ge oss ett tusen saker att göra och så vidare och så vidare, me dont likeeeee!!!!
 
Den andra saken jag tänkte säga är att jag har aldrig haft så mycket träningsverk i rumpan i hela mitt liv... vi hade Holly igår och en av övningarna vi gjorde var då denna rumpsak och just då var det inte så himlans farligt men idag... herregud det går inte ens att sitta utan att det gör ont, det gör ont att gå och framförallt sätta sig ner på toan osv, vad vi än gör. Det roligaste är att hela laget har så fruktansvärt ont och det är hemskt, även hela tennislaget som också har Holly då har träningsverk haha det är lite komiskt.. jävla killer övning alltså. Kommer inte bli kul att träna imorgon eftersom de brukar va ännu värre dag nr 2. Pratade med Jokki bland annat och hon har inte haft sån här träningsverk förräns första Hollyträningen FÖrra våren, hahaha.... 
 
så nu ska jag sluta skriva och fortsätta kolla orange is the new black, ny serie jag börjat kolla på eftersom glee är över nuuuu. GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: