engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

gilla

Kategori: Allmänt

 allt är bra här just nu faktiskt, bra väder, inte så mycket skola, inte så mycket fotboll, ganska så mycket sola, ganska så mycket umgås, ganska så mycket fest, allt detta= toppenito. 
 
Spontana saker är nästan bland det bästa skulle jag säga. Igår satt jag i biblioteket och pluggade matte till halv 9 jätteful och jättetrött och så kom jag tillbaka till rummet och frågade elin om det var okej att gå och lägga sig även fast de var så tidigt och jag hade inte nappat så var jädrans trött. Men så knacka Jo på och hängde här ett tag sen kom Lauren över också och så var de jag Tiff och Elin i rummet också och vi hängde ett tag så klockan blev lite mer och sen hängde jag på Jo över till deras rum och där var Erin och gjorde sig i ordning för Renegades och även Margie kom över och jag hade verkligenverkligen inte tänkt att gå ut men sen lyckades dom övertala mig iallafall runt halv 11 så jag tog några shots inteee gott och på ca 10 minuter bytte jag om, sminkade mig och tog några fler shots och så var det igång, glad att jag blev medtvingad för de blev en sjukt rolig kväll på gades återigen :D har blivit att jag gått ut väldigt många vardagar nu på senaste tiden och sån har jag inte varit förut... skoj är de iallafall!! missade dock min 8lektion imorse men jag gick iallafall upp  vid 8.15 för mitt alarm ringde då, sjukt oklart varför jag ställt klockan på just den tiden när jag började kl 8 menmen skulle gå till lektionen men då sa Filippa att hon skulle till MAzza matteläraren och få tutoring så då hängde jag på där istället för har matteprov imorn bläää... 
 
Resten av dagen har bestått av  pool pool pool, så jävla naajs. Jag och Elin har precis kommit tillbaks från en långprommis också, alltid trevligt och mycket att prata om! Ikväll kan jag nog nästan lova att det blir läggdags tidigt iallafall.... så godnatt på errrr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: