engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

FAN

Kategori: Allmänt

jädrans!! hatar när jag glömmer skriva saker..... 
var ju fan på stranden igår första gången den här semestern!!!! värt o nämna.... den stranden vi åkte till igår är typ in the rich part of west palm beach så allt ser fett fancy ut, sjukt fett o ha en lägenhet där alltsååeåe. 
den stranden var den jag först besökte i början av förra terminen, annars har vi varit på en annan strand, så det var nice o åka dit igen :) älska vattnet <333 så blått och fint och så himla bra temperatur också.
 
btwww bara så hamnar den här helgen jävligt högt upp på min toplista den har verkligen vart brao. så nu är jag klar!
HEJDÅÅ

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Närmaste vatten (beach) vi kommer till är sydpoolen i helgen, men det är finfint det åxå! Måste öva kidsen på att simma. Har du fått datum när du kommer hem ännu?

    Puss från oss

    Svar: åhh kämpa på så kan de simma när jag kommer hem!! :D då ska vi badabadabada!! ja jag åker härifrån den 10 maj så kommer hem den 11e maj!!! endast en månad drygt.

    PUSSSS
    Johanna Engberg

    2014-04-07 | 11:55:31
  • Lilja säger:

    Hahah asså sköning! Saknar dig!!

    Svar: åhh bästa lilly jag saknar dig så!!!!
    Johanna Engberg

    2014-04-07 | 22:02:59

Kommentera inlägget här: