engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

bra styrt

Kategori: Allmänt

träna är ju roligt, men festa är också väldigt skoj...... skulle vara lite duktig denna vecka men det blev utgång tisdag, chillkrök onsdag, utgång torsdag, vila fredag yes, poolparty och utgång lördag.. och idag har de vart pooldag :) känns lite som att vara tillbaka på magaluf eller så, och skolan vem är han..... äej blir pluggfokus veckan som kommer pga finals osv! 8 dagar kvar. + intervallträning så jag är fit for fight tills att jag kommer hem för att speeeela boll. 
 
fotbollsseniorsgrabbarna höll ju poolfest igår som en liten adjötillställning, sjukt bra styrt faktiskt! första riktiga poolpartyt denna semestern, ändlöst med dricka, sjukt mycket folk dök upp, bra musik, mycket roliga lekar som flipcup, poker etc, helt sjukt bra väder, goda jelloooshots etc. väldigt lyckad dag måste jag säga... sen blev jag kvar på cityside för nap, dusch och käk för att sen fortsätta festandet innan utgång på kvällen- rooftop alltid braoo :D 
 
fick höra om en app idag också av filippa, tinder heter den, som tydligen folk hemma har börjat använda(?) vet inte om det stämmer, men de verkar som en trevlig app iallafall haha..
 
 
nu står nedräkningen på 13 dagar, helt s t ö r t!!! saknar alla där hemma så ska bli hur trevligt som helst att landa på svensk mark igen, även fast livet här borta är rättså oslagbart. förutom när man har stopp i toan som jag och elin har för tillfället, måste ta tag i det ughh men sängen är så skön just nu.. ska samla krafter och ta tag i det- CIAOO 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: