engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

älskade helg

Kategori: Allmänt

Alltså jag har en sak att göra i skolan, skriva en engelska outline till imorgon, och inte ens det kan jag göra.. vår lärare är så cp och överdriven så man blir så sjukt omotiverad.... en outline är ju endast för ens egen fördel och den behöver inte ens vara bra men hon betygar den och vill att man ska göra om den gång på gång och ratar allt. jag och elin sitter i våra sängar breve varandra och försöker göra detta men det är liksom så att varje gång man ska toucha tangenterna för att skriva så går det bara inte det tar stopp.. så då tänkte jag att jag bloggar lite istället för då tar det inte stopp i skrivandet, snarare tvärtom att man vill typea alldeles för mycket.. 
 
sjukt grym helg faktiskt- i fredags var det filmkväll i fluffy house då vi såg ride along och åt massa goda kakor och tårtor osv som baker gjort muums, och så svensk choklad på det! mysigt med filmkväll for once, det är bara fest hela tiiin. 
Anyway det är ju också kul!! igår så gick vi alla ut och vi hade förkrök i vårt dorm och det kom hur mycket folk som helst så vi fick ta in stolar osv från andra dormet , iallafall riktigt lyckat det är så kul när man är många o partar :) alla åkte sen till rooftop, vi träffade massa där också som hade förat på andra ställen, SÅÅÅ himla roligt gahh jag älskar roooftop!!! och när man är så många man känner blir de så mycke roligare ocksåå :DD
 
idag söndag firade jokki sin födelsedag, vi var vid deras pool och hon hade bakat helt sjuuukligt mycket och gjort pajer och hade diggekex med brieost och allt möjligt gott.. oreobollar och biskvier var favoriterna!! och jag är sjukt svag för brieost och digge också... åt alldeles för mycket mår typ fortfarande illa. men det var en väldigt trevlig dag, många som dök upp och vi kickade lite boll och solade och badade och lekte med massa barn som var där, kasta frispie och bollar och allt var det var! 
Där var min helg, hoppas alla ni har haft en toppenhelg ocksåå och redo för plugg/jobb whatever imorgon! :)
 
nu ska jag återgå till studerandet tjenixen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: