engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

typ nästan helg!

Kategori: Allmänt

Ska inte skriva så långt idag.....
Spelade tennis för första gången på så sjukt himla länge idag.. Första gången var när jag var i spanien med pappa när jag var typ 12 år och det räknas ju knappt..har verkligen velat spela så himla många ggr efter det för de verkar så roligt men det har aldrig hänt, men idag så :D däremot sög alla lol... jävla amerikanare asssooo, nejdå jag var inget proffs heller erkännerjag.. + vid middagen  bjöd caf på massa glass och oreos o kakor o nötter o jordgubbar o kolasås och aallt som vi proppa i oss så vi va lite mätte sådär, dumt att spela precis efter.. Meen Fick lite övning så nästa vecka lär de bli att utmana en av tennistjejerna, lär gå finemang jag tror på mig själv!

Efter tennisen gick jag Claudia och Jo och hyrde en film på publix, "the perks of being a wallflower", herregud va bra den var och va mysigt vi hade som skedade alla tre på en madrass på golvet i mörkret och gav lite massager osv, lovely! Jag som verkligen hade tänkt plugga nu ikväll för att slippa det resten av veckan men blev inte riktigt så :( menmen jag är i min säng och klockan är bara 11 drygt, wohoo.
Skulle vilja påstå att jag nästan har helg nu ocksåå :D har en lektion kl 8 imorgon dock men den är bara 50 minuter....... vi har  även match imorgon så vi drar från skolan 12.30 så jag missar min 2-klass imorgon YES fuck Tuttle och sin management. Kan egentligen gå på lektionen 9.30 men vi har ju faktiskt lämnat in papper om att vi tydligen kommer missa lektionen imorgon som lärarn även skrivit på så vi bestämde oss för att ingen går på lektionen, win we dont mind! Kanske blir lite plugg imorgonbitti dårå istället för att kompensera upp för ikväll... WHO KNOWS!
Skaa bli så sjukt kul att vår conference drar igång imorgon iallafalll!!! Alltså serien här, vene den kallas väl typ conference, hur som helst..ska bli askul och alla är astaggade så nu jävlar kör viiiii!! Go Wooods
 
Och så blev de ett långt inlägg ändå...........Godnatt!! 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Bra där, mycket kul o informativt. Det tycker jag om.
    Sitter hos tandläkaren just nu o väntar på att få komma in😍
    Älskar dig

    2013-09-26 | 16:13:35

Kommentera inlägget här: