engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

tuuesday

Kategori: Allmänt

Inget inlägg igår, chock! Det har faktiskt inte hänt så jättemycket ska jag tala om. Haft träningar som vanligt och gått i skolan, wohoo... Började ju en ny klass i måndags, microeconomics, så ligger lite efter där och kommer behöva göra nåt quiz som jag missat.. Läraren är lika med supertråkig och gammal och otydlig, i princip den bästa beskrivningen jag kunde komma med genom att använda endast 3 ord!

Hade första provet i Internationell Ekonomi idag (även mitt major), det var 20 frågor men det är ju bara alternativfrågor (ÄLSKAREE) så helt ärligt så jävla dåligt kan det ju inte ha gått när man kan chansa på mycket... 
 
Annars har de inte hänt jättemycket, har klippt Zacks hår, solade i ca 30 minuter igår, snålt.., ätit SÅKLART, gymmat, pluggat som tusan.. vilket jag även gör nu men det är slut på det nu. Klockan är drygt nio och jag ska gå och lägga mig för är trött som fååå just nu.. Imorgon väntar träning med Hollie, var länge sen nu så
lär dö lite. 
 
Har skjutit upp att tvätta väldigt många dagar nu också, måste veerkligen göra det innan fredagmorgon för då bär det ju av till Daytona igen för 2 till matcher. Hoppas att jag lyckas samla på mig lite kraft till det imorgon, ska fråga de andra om någon ska tvätta, alltid roligare om man är flera..... 
varsågod för ett fett intressant inlägg GODNATT 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Tack för ett intressant inlägg :-)
    Lycka till i Daytona.
    Nu äntligen kommer referaten som jag anmält mig till, så jag får reda på vad som hänt direkt.
    Om jag är vaken vill säga ;-)

    Älskar dig!
    Mamma

    Svar: Okej perfekt ju! Ja på fredag blir det lite sent för matchen är kl 5 men på söndag har vi match 12.30 då kan du kolla om du icke jobbar! LOVE U
    Johanna Engberg

    2013-09-11 | 06:36:20

Kommentera inlägget här: