engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

trött måndag

Kategori: Allmänt

Har 3 lektioner på måndagar och idag var engelskan inställd WIN. Tiden vi skulle haft lektion var jag väldigt oeffektiv då jag gick till rummet för att sova istället, SÅ värt. Kändes så himla skönt med en inställd lektion också dels för att det just är måndag och vem gillar måndagar..men också för att det har varit så himla deppigt väder hela dagen med alldeles för mycket regn och oväder..Är ju även träningslediga måndag och tisdag, (lite skönt!) men det betyder ju även lite egenträning. Var på gymmet i över en timme idag och  gjorde bland annat en rumpövning med Linn och jag har så himla ont i rumpan nu när jag går, inte kul.. 
Resten av eftermiddagen/kvällen har seriöst bestått av pluggpluggplugg...både i biblioteket och hemma i dormet, både själv och med andra. och lite middag däremellan också SÅklart..och lite snacks och kaffe också-höjdpunkten alltid :)
Nu är klockan 11 och jag tror inte det kommer ge att plugga så mycket mer så det blir helt klart nästa stopp sängen för min del. Hoppas verkligen att vädret är bättre imorgon eftersom att jag har lektion till 10.50 och sen helt ledigt fram till klockan 2! Sola är så behövligt just nu så det finns inte..... 

Jag håller tummarna iallafall, nightyyy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: