engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

söndag

Kategori: Allmänt

Ytterligare en lyckad helgdag! 
vårt hotellrum vaknade vid 8 imorse och  gick en ganska lång promenad på 45 minuter eller så längs stranden innan det var dags för frukost, så himla härligt! 
vi hade match idag vid 1.30 som vi vann med 2-0 vilket kändes hur bra som helst. var fruktansvärt varmt dock..... 
bussresan hem var dock ganska seg för det blev sjukt mörkt o dåligt väder med regn och blixt och allt möjligt. bussresans höjdpunkt var LÄTT pitch perfect, åh dör den filmen är verkligen så himla rolig.... 
jag har Äntligen tvättat nu också första gången på länge.. fick lite hjälp av andra Jo som också skulle tvätta (lucky) 
jag ligger nu i sängen med nytvättade lakan och örngott, bästa känslan..luktar väldigt gott här helt plötsligt! 
hoppas jag kommer sova som en prinsessa också, godnatt :) 

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Hoppas att du sovit som en prinsessa. Alice grät sig till sömns igår, oj oj oj. hon längtar som vanligt efter dig.
    Här har hösten nu kommit på allvar, mörkt som attan när vi klev upp i morse. Mysigt att få börja tända ljus.

    Löv ya, our princess.....

    Moster å co.

    Svar: Jag sov som en prinsessa denna gång! Oh lillen då :( :( Va är det sant, vad sjukt.... men ja verkligen mysigt att kunna tända ljus, det saknar jag lite!
    Älskar er också kul att vi fick prata lite över skype.

    Johanna Engberg

    2013-09-16 | 14:42:58

Kommentera inlägget här: