engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

slö fredag

Kategori: Allmänt

Idag har vart en riktigt slö fredag (bortsett från mellan 1-5 då vi hade match). Matchen gick rätt okej, vi hade kunnat dra upp tempot ytterligare men en vinst är alltid en vinst, 3-1 till seahawks woho. Jag startade inte matchen vilket var tråkigt, men spelade väl drygt 30 minuter sammanlagt och under de 30 lyckades jag ändå bidra med 2 assist,(skönt).. en grov faceplant i backen som tydligen alla verkade se och ett rätt schyst fall då jag fick bollen dundrad på näsan från knappa meterns avstånd från deras mansmittback. Matchtid kl 3 så Det var fruktansvärt varmt ute, vilket kanske var lite anledningen till att vi heller  inte presterade på den nivån vi faktiskt är kapabla till. Vi har match imorgon igen, klockan 2. Hoppas på vinst i även denna match såklart, jag håller också tummarna för att vädret är lite mer humant imorgon :)
 
Man tappar lite tidsuppfattningen här eftersom jag till exempel inte har lektion på fredagar så har ju längre helg. Jag har också suttit nu helt själv som jordens offer medan de andra är i mallet och pluggat väldigt länge nu, vilket heller inte är helt normalt en fredagkväll eller.. Jag hoppade av en jättekonstig dataklass idag och valde en annan kurs "Principles of Mciroeconomics" och eftersom jag nu ligger ganska efter var jag tvungen att jobba ikapp lite, ÄNDÅ DUKTIG VA! Fast fyfaaaan för ekonomi, nära till tårar... trodde det var över efter gymnasiet.. 
 
Väntar nu på att Elin ska komma hem från mallet så vi kan titta på Miss Marple, har sett fram emot det ganska många timmar nu, känns som en perfekt avslutning på kvällen. Är så himla trött så blir nog läggdags efter det, ett avsnitt är ju 1,5 h så det blir superroo. Godnatt!  

Kommentarer

  • Snobbdialekten;) säger:

    Du var värd att spela längre ;) :)

    Svar: haha åhh stockholmarn tack!!!
    Johanna Engberg

    2013-09-07 | 05:47:52
  • lena engberg säger:

    Heja, heja!!

    Puss å lövv..

    Moster å co.

    2013-09-07 | 10:35:52
  • lena engberg säger:

    Stämt av med morsan, vi skypar dig lörd eller söndag.

    Puss
    Moster

    2013-09-07 | 20:24:25

Kommentera inlägget här: