engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

regntisdag

Kategori: Allmänt

Hade ju hoppats på sol idag då jag hade så lång ledig tid MEN ICKE, det regnade supermycket hela dagen idag också.. Komigen nu West Palm vafan leverera lite sol innan man tappar hela brännan.. (och kanske bestämmer att åka hem till sverige igen..) JOKE, skulle aldrig åka hem till kylan nu!! 

Har ju inte haft träning idag heller så jag gymmade, och så var jag i skolan lite..och så har jag pluggat, och spelat volleyball, och tittat på skolans volleyballag som hade match, och vann! seeen har ja inte gjort så mycket mer, spännande huh! IMORGON är det äntligen träning igen! tänk att man faktiskt längtar efter en träning efter två dagar utan, och med hollie dessutom..är det nåt fel då eller? Har man lite abstinens då? Jag tror det. Hoppas verkligen att hon kör slut på oss för det behöver jag efter helgens alla cheatmeals och annat :) hoppas även på att vädret blir bättre imorn, fast inte mellan 11-12.30, då får de gärna vara lite moln. 

Är så trött nu så jag nästan somnar när jag skriver.. Prov i Microeconomics imorgon med värsta tantläraren i historien, lycka till till mig, TACK
Godnatt...
 
FÖRESTEN RANKADE FEMMA I LANDET NU det går bra nu kompis det går bra nu! Tydligen första gången i historien det händer så det känns så himla toppen att få vara med om det, nu gääller det bara att klättra sista biten upp till nr 1 :D 

Kommentarer

  • Palmthepalm säger:

    Serious!!! Sjuukt kul att läsa din blogg! Jag har aldrig någonsin läst bloggar in lilla gänget drog till usa!
    Jag blir sjukt inspirerad av vad du skriver!:)

    Svar: åh är det sant vad roligt att höra min käraste vän!!
    inspirerad, vad söt du är :) love <3
    Johanna Engberg

    2013-09-18 | 15:08:36
  • lena engberg säger:

    Med risk för att bli tjatig, Du e bäst, femma i ranken, not bad....
    puss
    moster å co

    Svar: haha du är inte tjatig! jag är inte bäst, laget är! :) pusspuss
    Johanna Engberg

    2013-09-18 | 20:25:03
  • lena engberg säger:

    Nu ska du fan inte snacka emot din gamla moster, laget är så klart jättebra men DU är i alla fall bäst...
    puss
    moster å co.

    Svar: Åh vad snällt av dig! Ni är lika bäst ni :) puss och kram!
    Johanna Engberg

    2013-09-20 | 17:50:28

Kommentera inlägget här: