engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

ny vecka!

Kategori: Allmänt

Haft tre lektioner idag varav redovisning på den första lektionen i micro imorse, oh herregud vad dåliga vi var... de andra grupperna kan jag inte riktigt uttala mig om för jag lyssnade nog inte en enda sekund av vad folk redovisade om,jättetaskigt? nee... tror inte nån lyssnade på de andras redovisningar faktiskt! undantag lärarn uppenbarligen.

Det var molnigt under träningen vilket var skönt såklart  men det var så himla fuktigt så det vart så sjukt svettigt.. och så är dunny jätteoskön och vägrar släppa mig och Jo innan för vi har lektion 12.30 då träningen slutar, vi fick gå typ 12.26 och hann man duscha och så på de 4 minutrarna eller? ICKE. och tiden med hollie idag på träningen spenderades mestadels på marken i jorden så var helt jätteskitig också, urghh arg........... hade två lektioner på rad där jag satt helt jordig och svettig, mmmm tror alla ville vara jättenära mig! 

Efter skolan gick jag hem och duschade tillslut och sen nappade jag, alltid favvostunden varje dag. Har pluggat mycket marketing både innan och efter middagen, prov onsdag.. Har även varit på gymmet, första gången jag är där nu såhär på kvällen, faktiskt riktigt nice. Däremot tappade jag en 35 pounds vikt på en järnställning och mitt pek och långfinger klämdes emellan, gash nästan tårögd där... 
Just nu spöregnar det så hoppas på bättre väder imorgon :) 
 
BTWinfo: sjukt bra låt som elin visade mig i helgen också är beyonces "Schoolin' life"- sjuukt skönt drag
GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: