engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

monday laborday

Kategori: Allmänt

vi vann matchen mot william carrey imorse , det var en jämn match även fast vi hade lite mer boll och "shots on goal". vi gjorde 1-0, de gjorde 1-1, vi gjorde 2-1, de gjorde 2-2 och det stog 2-2 ett bra tag och det var så himla varmt och jag var så sjukt trött..... med ca 10 minuter kvar gör vi mål på hörna och håller ledningen matchen ut, Så viktigt!! gjorde mitt 1a mål i en "riktig" match idag vilket kändes hur skönt som helst och nu kommer vi förmodligen rankas högre som lag också om jag förstått det här konstiga systemet rätt. Vi var rankade nr 10 i landet innan helgen och nu kanske ännu högre alltså, jippi. 
Åt godaste lunchen idag, Burrito på Chipotle, en mexikansk grill snabbmatställe, det är absolut min favorit om jag måste välja en av alla ställen vi ätit på under helgen :) bussresan hem var rätt seg....jag försökte sova och lyckades precis somna  och vaknar av världens smäll och massa skrik, vår buss blev träffad av blixten, liite obehagligt.. 
måste plugga nu när vi kommer hem, innan middagen gärna  men är så jävla otaggad på det så det finns inte... menmen gör jag det nu kanske jag kan roa mig med något roligare senare! 
tack för en grym helg i daytona beach bästa seahawks! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: