engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

matchdag

Kategori: Allmänt

Spelade ju om matchen idag, vilket var najs för vi gjorde en bättre prestation idag! Matchen avbröts pga åska med 13 minuter kvar men vi bestämde oss för att avsluta den helt för motståndarlaget var väl trötta på livet och bara ville hem! Vi vann med 3-0. 
Resten av dagen har bara vart pluggpluggplugg..fan va oskönt ändå o gå i skolan när jag tänker efter.. Och imorgon är det måndag och ja ska börja min nya klass, 9.30-10.50 så precis innan träningen, hoppas jag kommer känna någon iallafall annars får jag väl sitta i mina träningskläder helt själv och försöka fatta nåt av mikkkkroekonomin...
Skönt o komma i säng redan klockan 11 faktiskt, sov sött alla! 

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Igår skrev Alice "JOHANNA" med playdoolera på sin bokhylla. Min mail är helt fucket upp men du kan väl maila morsan din adress (om hon inte redan har den)
    Alice har gjort massa paket som hon vill skicka till dig....sötnäsan...hon längtar, längtar, längtar till sin stora idol!

    Puss från oss
    Moster å co.

    Svar: åh vad rörd jag blir, så himla söt. Mamma har adressen så det är bara fråga henne, rum 1209!
    Paket gud så spännande. Jag längtar så efter min lilla favorit också, så himla mycket!

    Pusspuss
    Johanna Engberg

    2013-09-10 | 10:00:22

Kommentera inlägget här: