engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

lovely tuesday

Kategori: Allmänt

Måste säga det alltså... inte för att det liksom händer något jättespeciellt sådär här egentligen men kan ändå inte INTE älska livet när jag är här, det är så jävla underbart..... Jag, Jo och Erin var på Chili's och åt middag ikväll, us jo's åt quesadillas och Erin åt ribs, var sjukt gott faktiskt och vi hade det micket trevligt! Saknat vårt vännerhäng o bara have a good time  
Efter det har ja o Jo pluggat marketing inför provet imorgon och bara hängt, have missed my Jo-bonding, vi har inte umgåtts på heela helgen buhu, så äntligen!!
 
Fick tillbaka management-resultat idag o fick 89 jeeez sjukt nöjd faktiskt....... speciellt när Jo innan sagt att hon fått 72, hehe lol taskigt av mig.. in HIS face också att jag fick så bra när han jävlades med mig och lät mig sitta en halvmeter från han under provet för att inte fuska, vem vet nästa prov kanske jag faktiskt får sitta vid de vanliga bänkarna.. 
Träningen idag var faktiskt väldigt nice också, orkar inte riktigt förklara vad vi gjorde riktigt för vet faktiskt inte men det var kul och det kändes bra bara. Vi avslutade med en halvtimme match som också gick braoo, däremot blev ja sjukt trött, känner att man inte spelat på ett braa tag! 
 
Dagens låt är Michael Jacksons P.Y.T- definitivt min o Jos nya duosång. 

Godnatt folket 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: