engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

lång jävla dag

Kategori: Allmänt

Sitter i sängen nu, jag tog med mig middag och åt här sjukt nice faktiskt... Har mått såå piss idag.
Både fotbollskillarna och baseballkillarna hade fest igår och vi skulle först inte gå för de va lite oklart bara så vid halv 10 satt jag i bh och shorts på rummet bara men sen bestämde vi oss för o dra ändå så en kvart senare hade ja fixat håret, sminkat mig och klätt på mig, snabb osv.. Vi drog först till Sofia utanför campus, en tjej på laget, det var jag Tiffany, Erin, Jo, Filippa, Val och sen några tennistjejer som jag inte hade träffat tidigare. Jag hade inte ens tänkt dricka heller men de gjorde jag ju.. började dricka hos dom me de andra och drog till baseballfesten runt 12, sen kom polisen dit typ ganska snabbt efter vi kommit och alla blev tysta för en stund, när polisen dragit minns jag inte riktigt hur vi kom till nästa hus men festen fortsatte i ett annat hus iallafall, det var sjukt kul med mycket dans, beerpong och bra musik! Vi kom hem runt 3 och jag hade lektion imorse kl 8, 9.30, träning 11, lektion 2.. Väldigt givande lektioner Not. Sov i några timmar när jag kom hem så mår lite bättre nu. Inget jag lär göra om en veckodag på ett tag, även fast det var väldigt kul!
Nu ikväll ska jag typ packa inför Daytona, avresa imorgon bitti klockan 9. TAGGA!! Har fortfarande inte tvättat dock.... men jag och elin kom på en sak, eller elin kom på, mycket smartare att tvätta på söndag Efter Daytona för annars kommer vi behöva tvätta både nu och sen efter och de känns ju ovärt!, så de är vad vi ska göra söndagkväll wihuu.
Tjeniixen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: