engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

helg igen

Kategori: Allmänt

återigen torsdag =helg!! 
hade managementtest idag igen, känner verkligen hur jag fortsätter göra bra intryck på honom.. det första han gör är att fråga mig om något jag absolut inte har något svar på ochsen två gånger under quizet så sa han till mig "ögonen på ditt papper!!" och sen flytta han fram mig lol gubbe... får se hur bra de gick denna gång, hoppas bättre än sist!! 
 
har insett nu att man inte har så jävla mycket privacy i dormsen haha.. jag och elin kom ikväll fram till att vi båda gillar en serie, typ deckarserie, och deckare kräver ju en hel del koncentration eftersom man annars inte fattar hur allt hänger ihop osv.. Vad som då var ganska komiskt var att vi bara under första 5 minutrarna pausade ungefär 12 gånger för att Jo kom o störde ett flertal gånger för hon skulle se nån film på min data i vardagsrummet och hon förstog ingenting  eftersom allt är på svenska. När vi äntligen lyckats få tyst på henne kommer tiffany från dormet bredvid in med filippa och sjunger högt och ljuvligt och ställer en massa frågor om allt bara och lalala... innan dom äntligen sätter sig i pluggrummet och stänger dörren, skönt att äntligen lite tystnad tänkte vi. Bara det att De enda vi då hör är ljudet från jo's film i vardagsrummet och garv och klappningar o fan vett jag  för filmen tydligen är så himla rolig, vi bad henne sätta in hörlurar och Äntligen fick jag och Elin i lugn och ro titta klart på avsnittet, i princip.. haha missförstå mig inte, det är underbart att vara omringad av så mycket människor som kommer och går hela tifen och jag och elin mest skrattade åt det.. just love it! 
 
match imorn och ingen skola, ser ut o bli en bra dag! godnatt allesammans. 

Kommentarer

  • Lena engberg säger:

    Fan...det låter som om att ha barn, liv och rörelse hela tiden, man längtar efter lite lugn och ro...
    och när man har lugn och ro, ja då längtar man likförbaskat, cest la vie....
    Alice gråter efter dig.. ...
    Du skriver jättebra och jag längtar efter mer rapport från dig..
    Puss å kram
    Moster å co.

    Svar: ha ha ja fast det är så roligt också, precis såhär de ska va :) exakt! kommer aldrig kunna vara själv efter att ha bott såhär tätt inpå folk så länge... Tack så mycket vad kul att höra! Jag fortsätter med dagsrapporterna :)
    Nejmen lilla älsklingen.... det är så lång tid kvar innan vi ses också :( har du skype?
    Puss på er
    Johanna Engberg

    2013-09-06 | 20:22:36
  • lena engberg säger:

    Jag har inte skype (det kunde du väl ha räknat ut, hehe!!)
    Men vi skall hem till morsan på lördag och sova över till söndag så kanske vi kan skypa då, hoppas jag. Alltså lö/sö den 15:e.

    Puss på dig sötnos!!!
    Moster å co.

    Svar: Jaa det får vi absolut se till!! Vi är i Daytona då igen för 2 bortamatcher men lördagen har vi ledigt så vi spikar lite skype då.
    pusspuss
    Johanna Engberg

    2013-09-07 | 10:32:07

Kommentera inlägget här: