engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

första matchen i conference

Kategori: Allmänt

Hade lektion kl 8 imorse och sen var de ju då helg, bästa! gick och åt frulle och sen tillbaka till rummet och pluggade woho stolt!
 kl 12.30 åkte bussen mot vart vi nu åkte..2 h 55 min tog det iallafall. Vi vann matchen med 11-1 och det var en riktigt rolig match att spela! vi ledde med 3-0 men matchen hade vart ganska slö länge och så byter han inte in mig förrän det är 3 minuter kvar fett oskön..  lyckades dock göra 2 mål och 1 assist under de 3 minuterna i han..lol. startade andra halvlek och spelade 25 min, det blev 2 till mål och 3 el 2 assist till. Ändå nöjd med den statistiken på ca 30 min totalt. Hoppas på en startplats nästa match, eller åtminstone lite mer speltid! Kändes jättebra för jag och min forwardspartner hittade varandra hur bra som helst idag vilket gör de hela mycket roligare! 
Folk köpte lite olika till middag, pizza/ mac n cheese/ fried chicken /sushi you name it. Vi åt på bussen, vi sitter fortfarande på bussen och kommer typ inte hem förrän 11-12 nånting, väldigt slött faktiskt men jag vill inte sova nu för då kommer jag väl inte kunna sova när vi kommer hem..  tur att man inte har skola imorgon! enda som är är träning kl 11 :) 
seeen ska vi göra palt hos sterlings, Sjuukt taggad haha så jävla nice med lite norrländskt folk här på laget!! sen blir det filmkväll hos några andra i laget, blir nog en helt toppenfredag, bra uppladdning inför lördag då vi har match nr 2! vi ska försöka hinna med att åka till mallet imorgon också för lite shopping skulle vara sjukt värt  men vi får se. 
Nu checkar jag ut godnatt! 

Kommentarer

  • mamma säger:

    GRATTIS! 4 mål o 2 assist blev det. Fick referatet imorse. Sjukt stolt mamma läste på pendeltåget :-)

    Palt, mmm vad gott

    Saknar dig

    Svar: tack <3 jaa det var helt underbart!miss you too mami
    Johanna Engberg

    2013-09-27 | 17:28:50

Kommentera inlägget här: