engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

chill fredag

Kategori: Allmänt

Alla lyckades ta igenom träningen igår vilket var roligt att se..vi pushade varandra och tillsammans klarade vi det trots att i princip alla vart ute natten innan, enda som hade det lite jobbigt var filippa hahaha..hon var lagom borta och fick till och med strafflöp en gång. Menmen! Hollie var där också, hon valde rätt dag lol.. 
Efter träningen la jag mig vid poolen helt själv, var sjukt nice faktiskt och bara ligga och halvsova och lyssna på musik, och bränna sig lite.. hittade varken solkrämen eller oljan så fick sola utan. Det gick bra men var lite fint tomatröd i ansiktet på kvällen.
Det blev en väldigt lyckad kväll också. Hela mitt dorm åkte med Jokki och Stinne downtown för att världens godaste sushi helt sjukt.... sen gick vi till victoria secret där jag köpte flera bodysplash och lotion, så nu kommer jag äntligen lukta lite gott! efter snart 2 månader..LOL. Efter victoria secret gick vi till TuttiFrutti där vi åt Frozen yoghurt, också så gott så man dör... provade cinnamon bun, blueberry, smultron vad det nu heter..och vanilla, toppade med oreo, cheesecake, brownie, choklad, nötter och allt möjligt gott! Vi åt det framför bandet som spelade live på torget, var faktiskt väldigt mysigt! :) när jag kom hem gick jag i princip och la mig direkt, såg klart "cat in the hat", rolig film faktiskt! 
Imorse vaknade jag 9.30, sovmorgon! gick till gymmet men de hade inte öppnat så körde lite intervaller och så innan jag gick dit igen, skönt att ha träningen gjord tidigt. 
Har legat vid poolen idag igen några timmar, så himla skönt och bara slappa...  sen gick jag ändå och la mig 2 timmar när jag kom in. Är fortfarande trött men måste typ gå ut ikväll för Jo fyller ju år!!! Blir ett spanskt ställe isåfall vilket skulle va skitkuul.... men måste plugga nu men jag har fastnat i en lång konversation med Claudia så får se hur bra det kommer gå med plugget..hatar att skriva essays jag är sämst på det buhuuuu ingen motivation alls!!!
Hoppas alla där hemmahar haft en grym lördag iallafall :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: