engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

varför ogillar folk måndagar.....

Kategori: Allmänt

Ställde klockan på tidigt imorse för att plugga till mitt prov som jag knappt hade pluggat till, jag gick upp faktiskt, Och pluggade.. Men de hjälpte inte så mycket, var helt lost och tror jag kollade på hon snett framför mig på iallafall hälften av frågorna, hoppas inte hon var lika lost som jag för då har jag väl fel på alla dom....
Hursom, träning inställd, sen var min engelskalektion typ 10 minuter lång, så gick hem och nappade en timme innan nästa lektion (underbart förövrigt), sen var det dags för marketing som i princip varade i 10 minuter den med.. det var den skoldan!
efter detta drog jag hem till val och bara softade, jag skrev en uppsats, vi rollerbladade till mcdonalds för att äta middag, vi tänkte först åka i drive thrun men jag ville se menyn så vi gick in istället, var väldigt gott faktiskt även om jag tog en sallad, blööööö fucking booooring swede!!!!
senare kom erin och vi gick återigen ut för att åka lite rollerblades och sen såg vi en film, "21 and over", himla skoj film :) resten av vals roommates hade köpt massa helt sjuukt stora pumpor och nå pumpakit med knivar och olika mönster och vad vet jag, riktigt hightech här i usa...så satsiga när det gäller haloweeen.
DAGENS HURRA går till att jag fick 88/90 i midtermgrade i engelskan, alltså ett A, klapp på axeln Jo...
Nu ska jag sova för jag o elin ska nämligen till gymmet innan frukosten imorgon värsta hurtiga bruuudarna, hejssvejs!

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Klapp på axeln från mig åxå, bra jobbat sweete...
    Hösten är här på allvar nu, mörkt mörkt mörkt, å värre blir det. Önska man hade lite dollar över så man kunde komma å gotta sig i solen hos dig i några veckor eller så, en månad kanske. Ungarna och jag ska i alla fall ha Höstlov nästa vecka så då ska vi vara lediga, NICE!!!
    Puss från moster å co

    Svar: åhhh burr!! fast ändå mysigt...jag har sett på några filmer där det varit höst och man vill bara hem o gosa in sig i täcket med ljus, dricka te och mysa med familjen, mer uppskattat än man tror!!Jaa skulle varit underbart, sola o bada o leka med småttingarna :)
    åh, då måste ni passa på o göra massa skoj grejjor!!
    puss och kram på er
    Johanna Engberg

    2013-10-23 | 11:43:03

Kommentera inlägget här: