engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

tagga haloween

Kategori: Allmänt

Så sammanfatta lite dagar jag missat nudå....
Måndags: Holly fullkomligt dödade oss i värmen, alla hade fruktansvärd träningsverk både igår och idag vilket var lite kul.., och imorgon är det dags för ytterligare ett mördarpass tydligen för att vi ska få helgen ledigt...
Tisdag: Fick hemmagjorda quesadillas av Val, var nog gårdagens höjdpunkt då det nog är min nya favvorätt. Träningen var sjukt kul också, vi körde 3 lag igen då 2 lag möter varandra åt gången och vinnarlaget stannar på plan, vi var 6 svenskar och Erin i vårt lag, vi totally killed it det gick bra för oss och vi gjorde somliga väldigt irriterade i det ena laget (inkl tränarn som också var med) moahhaha!! 
Idag: Hade prov i marketing idag, gick väl bra hoppas jag, roligaste är att jag linnea och sofia sitter nära varandra och viskar till varandra på svenska om typ hälften av frågorna, rätt nice att kunna ett annat språk ibland, även fast vi inte var speciellt diskreta i viskandet så verkade det funka ändå precis som sist! 
Var tacos till middag idag och jag åt helt otroligt mycket, satt och funderade på om det skulle vara värt o ta en andra portion va helt spymätt efter och kom fram till att JAA det är så värt det... så tog en andra portion! hähä :)
Efter middagen åkte mitt dorm, Jo och Cal med tiffany(var inte alls trångt i bilen nej), till en haloweenbutik för att titta på utklädnad tills fredag då haloweenfesten med alla från både tjej o killfotbollslaget är!! Dom öppnar ju tydligen en del temporära haloweenbutiker här endast för nu, vilket tyder på hur satsiga dom är men de är kul! vi hitta hur mycket skoj saker somhelst där inne haha, Jo sa till hon som jobbade utanför omklädningsrummen "they are from sweden so they have never experienced it like this before thats why they are acting like this.." haha.... hon bara garvade "oh reaally how fun!!"
Det var skoj iallafall och vi hittade väl lite användbara saker! Nu längtar jag bara efter fredag :D Imorgon då det faktiskt är haloween ska vi nog bara ladda inför fredag med skräckisar och godis, kanske till och med gå trick or treat, jag och jo funderar på det iallafall! 
Dagens frågetecken var väl när vi kom tillbaks till campus från haloweenshopen och jag och elin gick förbi en hel bunt med människor  som var samlade och högljudda o vi fråga vad som hände där och Kevin svarar "they are passing worms to each others mouths, they are playing fear factor you know what that is?", vad i helvete?? himlans jävla jätteäckligt.... jajjaa, nu ska jag fortsätta plugga- MEN glad haloween på er alla hemma i sverige hoppas ni får en grym dag :)

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Ta det lugnt med fusket på proven, måste göra det diskret, man vet ju inte hur dom reagerar om dom ser ni fuskar !!!

    Svar: jadå, vi är så smooth så.. lärarn vi hade igår är den gladaste nånsin så det är okej, men vissa lärare är vääärrre vilket gör att man inte ens försöker fuska :)
    Johanna Engberg

    2013-10-31 | 20:51:11
  • Pappa säger:

    Plugga är jättebra, då behöver man inte...

    2013-11-02 | 00:23:59

Kommentera inlägget här: